måndag, augusti 14, 2006

DEN DUMMA FULA FITTAN VET INTE ENS VAD HON PRATAR OM!!
LÄGG MÄRKE TILL ATT HON HAR SNABBPLUGGAT INFÖR INTERVJUN OCH ATT HON HAR NOLL KOLL PÅ HISTORIEN!!

Faktum är att ALLT han säger stämmer faktis, det är tragiskt att det är så men det stämmer. Han är helt ärlig och rättfram, Galloway som han heter är helt grym och han fjäskar inte för den dumma fittan heller. Hade jag varit i hennes plats hade jag sagt upp mig och lagt mig ner och dött!!

Det lönar sig att kolla på hela, det är långt jag vet, men damn! KOLLA!




Jag blir upprörd för att folk bara accepterar allt media matar till dom, massan bryr sig inte om källorna eller syftet med informationen som ges! VAKNA UPP!!!

2 kommentarer:

Langri sa...

Ja fy fan. Vilken jävla idiot - jag blir galen när jag ser det. Allt handlar bara om vem som är hegemon i världen. Däri ligger definitionen om vad och vem som är terrorist. Shit, vad lack jag e nu....
Israel har aldrig följt folkrätten, uppbackade av USA - som regelmässigt dissar den. Dom är förvisso inte ensamma om det, men ändå..
Att ingen reagarar med mer ilska här hemma (förutom Guillou då)är helt jävla galet. WTF is wrong with this picture??
Nä, nu måste jag se lite Seinfeld - så jag blir på gott humör igen ;)

Fransk Manikyr sa...

langri: haha skönt att det finns sånna som du och jag då. :D

folk glömmer bort vad USA gör då de är förbländade av Maconald's, Hollywood, Tommy Hillfiger och annat trams.

Israel är inte en terrorist grupp - nej - dom är en terrorist STAT!